Titel niet beschikbaar voor afspelen

Krijg je de foutmelding ‘Titel niet beschikbaar voor afspelen’ (Title Not Available for Playback) of ‘We ondervinden momenteel problemen bij het afspelen van deze titel’ (We’re Having Trouble Playing This Title Right Now). 

Dan kan je de onderstaande acties proberen:

  • Herstart het apparaat door de stroom voor minstens een minuut van het stroom te halen
  • Meld je af bij Netflix en daarna weer aan:
    1. Begin op de startpagina van Netflix.
    2. Ga omhoog en selecteer Instellingen (Settings) of het tandwielpictogram .
    3. Selecteer Afmelden (Sign Out).
    4. Selecteer Ja (Yes) ter bevestiging.
    5. Meld je weer aan nadat je bent afgemeld en probeer Netflix opnieuw.
    6. Als je Instellingen (Settings) of het tandwielpictogram niet kunt vinden:
    7. Gebruik vanuit de Netflix-app de pijltoetsen van je afstandsbediening om deze reeks in te voeren:
      • omhoog, omhoog, omlaag, omlaag, links, rechts, links, rechts, omhoog, omhoog, omhoog, omhoog.



    8. Selecteer Afmelden (Sign Out), Opnieuw beginnen (Start Over) of Deactiveren (Deactivate)
    9. Meld je weer aan nadat je bent afgemeld en probeer Netflix opnieuw.
  • Het kan zijn dat je software verouderd is. Controleer of er software updates voor je apparaat zijn.

 

 

Leave a comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *